Honda Jazz

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

/ 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

10 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

11 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

12 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

13 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

14 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

15 / 15Oryginalna, przestronna i oszczędna

Obraz
© Piotr Mokwiński

To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.

Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła