Honda Jazz
Oryginalna, przestronna i oszczędna
None
To już trzecia generacja popularnego na Starym Kontynencie Jazza. Auto od 2001 znalazło ponad 5 milionów nabywców, więc nadzieje z nowym wcieleniem są ogromne. Po wycofaniu z Europy Accorda i zostawieniu zaledwie trzech wiodących modeli, sytuacja koncernu nie należy do najłatwiejszych. Niemniej, miejska Honda ma szansę mocno poprawić kondycję japońskiej firmy, a do tego mocno namieszać w czołówce segmentu B, gdzie od lat prym wiedzie Volkswagen Polo, Opel Corsa i Ford Fiesta.
Polski importer nie opublikował jeszcze cen modelu wchodzącego na polski rynek na przełomie września i października. Powinny być one jednak zbliżone do poprzednika, którego podstawową wersję wyceniono na 51 800 złotych. W stosunku do Skody Fabii i Peugeota 208 to dość dużo, jednak Jazz nadrabia bogatszym wyposażeniem i ogromem przestrzeni w kabinie. Czas pokaże, czy odniesie równie duży sukces, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej i drugiej generacji.