Honda HR-V 1,5 i-VTEC
Kalkulacja na modę
Pierwsza generacja HR-V pojawiła się na rynku w 1999 roku. Samochód zaskakiwał niespotykanymi proporcjami i ostrymi, wyrazistymi liniami. Druga odsłona tego modelu to dopracowany stylistycznie reprezentant modnego segmentu
Pierwsza generacja HR-V pojawiła się na rynku w 1999 roku. Samochód zaskakiwał niespotykanymi proporcjami i ostrymi, wyrazistymi liniami. Druga odsłona tego modelu to dopracowany stylistycznie reprezentant modnego segmentu. Od przodu samochód sprawia wrażenie solidności poprzez sporą szerokość do poziomu reflektorów. Powyżej nich następuje gwałtowne zwężenie maski, której powierzchnia jest dodatkowo urozmaicona przetłoczeniami, prowadzącymi wzrok od logo Hondy w kierunku przedniej szyby.
Ciekawy jest również bok samochodu. By auto o wysokim nadwoziu było bardziej zwiewne, Japończycy postanowili przesunąć klamkę tylnych drzwi z tradycyjnego miejsca na słupek "C". Okna pasażerów siedzących z tyłu zostały mocno ścięte - zupełnie jakbyśmy mieli do czynienia z autem typu coupe. Dopełnieniem, które ma sprawiać wrażenie dynamizmu, jest śmiało narysowane, głębokie przetłoczenie, które rozpoczyna się na drzwiach przednich - w jednej trzeciej wysokości od lusterka do podłogi, a kończy się właśnie na trójkątnej obudowie klamki drzwi tylnych.