Honda Civic Tourer

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

/ 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

10 / 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

11 / 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

12 / 12Kompaktowe kombi dla Europy

Obraz
© zdjęcie producenta

Civic w odmianie kombi został zaprojektowany przez europejskie studio, gdyż to właśnie Stary Kontynent jest najważniejszym rynkiem dla aut o takim nadwoziu. Przód japońskiego kompaktu pozostał bez zmian, a tylna część nadwozia swoją stylistykę mocno czerpie z odmiany 5-drzwiowej. Dach nad bagażnikiem został ukształtowany tak, aby linia samochodu była bardziej sportowa, a tylne światła są połączone w jeden element stylistyczny.

Honda poinformowała, że pojemność bagażnika wynosi 624 l do linii okien, natomiast po złożeniu siedzeń i wypełnieniu przestrzeni bagażowej do sufitu, zmieści się aż 1668 l.

Pod maska może znaleźć się silnik benzynowy o pojemności 1,8 l lub jednostka Diesla 1,6 l. Klienci będą mogli wybierać też pomiędzy manualna i automatyczna skrzynią biegów. Regulowane zawieszenie natomiast pozwoli wybrać jeden z trzech trybów pracy - komfortowy, normalny i dynamiczny.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka