Honda Civic Tourer

Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

/ 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

10 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

11 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

12 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

13 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

14 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

15 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

16 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

17 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

18 / 18Nowa (japońska) definicja kombi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Dotychczas, Honda miała w swej ofercie tylko jedno auto z nadwoziem kombi. Trzeba przyznać, że bardzo udane, to Accord Tourer. Jednak w czasach, gdy nawet Toyota zdecydowała się powrócić do kompaktowej klasy z ogromnym kufrem, konkurenci z Azji długo nie pozostali dłużni. Inżynierowie z Tokio stworzyli pojazd zdolny zaspokoić gusta zwolenników dynamicznego i jednocześnie funkcjonalnego stylu. Civic Tourer zadebiutuje w Polsce na początku przyszłego roku z dwiema jednostkami napędowymi: dieslem o pojemności 1,6 litra i 1,8-litrowym silnikiem benzynowym.

Jego stylizacja mocno wyróżnia się na tle Volkswagena Golfa, Toyoty Auris i Skody Octavii. To najbardziej wyrazisty samochód z funkcjonalnym bagażnikiem w segmencie C. Jedynie Seat Leon ST mógłby z nim konkurować w kategorii designu. Przód Civica nieznacznie różni się od wcześniej wprowadzonego na rynek hatchbacka. Zmienił się kształt zderzaka, ale w tym samym miejscu pozostawiono LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Tourera można zaopatrzyć w biksenonowe światła, praktyczne relingi i szereg akcesoriów przydatnych rodzinie podczas codziennej eksploatacji. Dokładne ceny wszystkich tych elementów powinniśmy poznać w ciągu najbliższych tygodni.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy