Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC

Czy Honda Civic Tourer zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie kompaktowych kombi, gdzie tort już został wcześniej podzielony?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

10 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

11 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

12 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

13 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

14 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

15 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

16 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka