Honda Civic Tourer 1,6 i-DTEC

Czy Honda Civic Tourer zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie kompaktowych kombi, gdzie tort już został wcześniej podzielony?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

/ 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

10 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

11 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

12 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

13 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

14 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

15 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

16 / 16Przestronność w atrakcyjnym opakowaniu

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

16 lat nieobecności w segmencie kompaktowych kombi to wieki. Ponad 2/3 sprzedaży w Polsce tego typu nadwozia trafia do flot. Nic dziwnego, bowiem spora funkcjonalność w połączeniu z oszczędnymi jednostkami wysokoprężnymi, dobrze wpisują się w klimat 50 tysięcy km rocznie pokonywanych przez przedstawicieli handlowych. Niekwestionowaną królową klasy jest Skoda Octavia, ale Golf Variant i Ford Focus depczą jej po piętach. W tym roku nadszedł czas na Civica. Czy zdoła odrobić straty i zaistnieć w klasie, gdzie tort został już wcześniej podzielony?

Na drodze do bycia właścicielem japońskiego Tourera staje dość wyraźna przeszkoda w postaci ceny. Podstawowy wariant z benzynowym 1,8 w specyfikacji Comfort wyceniono po rabacie na 74 200 złotych. Najtańszy diesel to wydatek ponad 86 tysięcy. Dopłacić trzeba jeszcze 2 tysiące do metalicznego lakieru i blisko 5 do podstawowego systemu multimedialnego z nawigacją. Chcąc wyposażyć auto w skórzaną tapicerkę, panoramiczny dach i dysk twardy o pojemności 30 gb, należy liczyć się z wydatkiem prawie 120 tysięcy. Honda oferuje w zamian szereg systemów elektronicznych (rozpoznawanie znaków, ostrzeganie przed kolizją, aktywne hamowanie w ruchu miejskim) oraz bardzo dobre właściwości jezdne. Niestety, wysoka cena nie sprawi, że rodzinny Civic wkupi się w zbyt szybko w łaski flotowców i ojców wielodzietnych rodzin.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3