Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

/ 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

10 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

11 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

12 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

13 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

14 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

15 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

16 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

17 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

18 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

19 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

20 / 20Wariant dla oszczędnych

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic kombi to jedna z najbardziej oryginalnych propozycji w segmencie kompaktów. Nie ma drugiego tak wyrazistego i jednocześnie odważnie zaprojektowanego auta. Przy okazji liftingu sprzed kilkunastu miesięcy, Tourer zyskał na atrakcyjności i dojrzałości. Ma teraz więcej elektronicznych udogodnień, wyjątkowo oszczędnego diesla i wystarczającą przestrzeń dla czterech osób i bagażu. To niezła oferta nie tylko dla klientów indywidualnych, lecz również dla flot.

Lifting modelu zmienił przede wszystkim front pojazdu. Civic otrzymał inaczej uformowaną LED-ową listwę, charakterystyczne reflektory i czarny grill z wydatnym logo producenta. Z tyłu pokuszono się jedynie o diodowe światła wkomponowane w wypukłe klosze i na tym możemy skończyć wyliczanie. Do tego doszły jeszcze nowe wzory aluminiowych obręczy i kilka lakierów nadwozia. Z drugiej jednak strony, Tourer jeszcze przed modernizacją wyglądał atrakcyjnie, więc radykalnych posunięć powinniśmy spodziewać się przy okazji debiutu kolejnej generacji.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy