Globalna "Azjatka"
Najnowsze wcielenie Civica juĆŒ tak nie szokuje jak poprzednia generacja. Kosmiczne ksztaĆty nieco spowszedniaĆy, a Europejczycy zaakceptowali przejaw awangardy stylizacyjnej z Kraju KwitnÄ cej WiĆni.
W parze ze stonowanym designem karoserii, nie idzie wnÄtrze Civica. StyliĆci zdecydowali siÄ kontynuowaÄ kosmiczny wystrĂłj znany z poprzednika. Zestaw rozmaitych przeĆÄ cznikĂłw prezentuje siÄ bardzo nietypowo i moĆŒe poczÄ tkowo przestraszaÄ, ale to tylko pozorne wraĆŒenie. Wystarczy spÄdziÄ na pokĆadzie Hondy kilka minut, aby siÄ przekonaÄ, ĆŒe obsĆuga wszelkich urzÄ dzeĆ nastÄpuje w sposĂłb intuicyjny.
SpecjaliĆci od marketingu przeprowadzili sondaĆŒ wĆrĂłd swych klientĂłw i okazaĆo siÄ, ĆŒe zdecydowana wiÄkszoĆÄ wybierze wersjÄ zasilanÄ benzynÄ . W zwiÄ zku z powyĆŒszym, w ofercie polskiego importera znajdziemy tylko odmianÄ 1.8 i-VTEC w trzech specyfikacjach wyposaĆŒeniowych. Benzynowy agregat generuje 142 konie mechaniczne i 174 Nm przy 4300 obr./min.