Honda Civic 1,8 Executive
None
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.
Honda Civic 1,8 Executive
Civic od zawsze miał w zanadrzu asa w rękawie. W połowie lat 90. urzekał silnikami o pojemności 1.6 litra i mocy przekraczającej 150 koni mechanicznych, zaś później specyfikacja Type R robiła furorę wśród miłośników jednostek wolnossących. Ostatnich kilka lat nie zmieniło tego trendu i jeszcze bardziej pchało Hondę w kierunku oryginalności. Poprzednik w momencie debiutu wywołał skrajne emocje z uwagi na design nadwozia i deski rozdzielczej. Po kilku miesiącach okazało się, że było to dobre posunięcie, gdyż odważny pomysł chwycił. Wielu zadawało sobie pytanie, czy konstruktorzy zechcą kontynuować ryzykowny projekt. Rzeczywistość pokazała, że tak.