WAŻNE
TERAZ

Zwrot akcji w sprawie Smartwings. Nieoficjalnie: LOT nie kupi czeskiej spółki

Honda Civic 1,6 i-DTEC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

10 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

11 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

12 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

13 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

14 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka