Honda Civic 1,6 i-DTEC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

/ 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

10 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

11 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

12 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

13 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

14 / 14Z nowym silnikiem Diesla

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mały silnik wysokoprężny jest tym, czego dotychczas najbardziej brakowało Hondzie Civic. Pierwszy diesel zadebiutował w japońskim kompakcie w 2003 i od razu przypadł do gustu dziennikarzom na Starym Kontynencie. Niestety, niezbyt korzystne przepisy akcyzowe dla jednostek o pojemności wyższej niż dwa litry, wywindowały cenę produkowanego w Japonii auta do góry i jego konkurencyjność względem europejskich rywali spadła. Azjaci doszli jednak do wniosku, że należy poprawić sytuację ekonomiczną firmy w Europie. W związku z faktem, że coraz więcej klientów skłania się ku 1.6 TDI lub 1.5 dCi, inżynierowie Hondy opracowali silnik, który uchodzi obecnie za najlepszy w klasie. Debiutuje w Civicu, ale już za kilka miesięcy zostanie wprowadzony do największego SUV-a koncernu - CR-V. O ile w tak dużym samochodzie mały motor zaspokoi tylko najmniej wymagających nabywców, tak w kompakcie sprawdzi się w zupełności. Najnowsza konstrukcja i-DTEC rozwija 120 koni mechanicznych i 300 Nm momentu obrotowego.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła