Honda Accord

None

Obraz

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

/ 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

10 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

11 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

12 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

13 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

14 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

15 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

16 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

17 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

18 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

19 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

20 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

21 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

22 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

23 / 23Honda Accord

Obraz

Podstawowa wersja sedana otrzyma czterocylindrowy silnik i-VTEC o mocy 180 KM. Moment obrotowy będzie co prawda wysoki, ponieważ wynosi 225 Nm, jednak jak przystało na hondowską jednostkę napędową ze zmiennymi fazami rozrządu, trzeba będzie go szukać w górnych rejestrach obrotomierza...

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro