1991-2003: dalsze zmiany i zwycięstwa
Po debiucie modelu Tempra w 1990 roku, w kolejnym pojawił się model 500. Dwa lata później, w 1993 roku, nadszedł czas Fiata Punto (zdobywcy nagrody "Samochód Roku" w 1995) i Fiata Coupe, zaprojektowanego przez Pininfarinę i Centro Stile Fiat. Fiat Ulysse, wprowadzony na rynek w 1994 roku, oznaczał wejście firmy do nowego, rozwijającego się sektora: samochodów MPV. W 1995 roku zadebiutowały modele Barchetta, Fiat Bravo i Brava, w następnym Marea i Marea WE, a w 1997 Palio W 1996 roku Giovanni Agnelli został honorowym prezesem Fiat Group, a obowiązki Dyrektora Wykonawczego przejął Cesare Romiti. W 1997 roku firma opuściła dotychczasową siedzibę w Corso Marconi i przeniosła się do Palazzina Fiat w Lingotto, przekształconego w teren Międzynarodowych Targów i Centrum Konferencyjne. 1998 był rokiem Fiata Seicento, i modelu Multipla. Dwa lata później, w trakcie Salonu Samochodowego w Paryżu, zaprezentowano Fiata Doblo. W 2001 roku na rynek wjeżdża Fiat Stilo. W kolejnym roku modele Multipla, Ulysse i Stilo Multi
Wagon poddane są zmianom. W 2003 roku pojawia się nowe Punto z silnikiem 1.3 Multijet 16v oraz odnowiona Barchetta. Jesienią na rynku powitano nową Pandę, która zdobyła tytuł "Samochodu Roku 2004".
Zdjęcie przedstawia Fiata Seicento. Wprowadzony w 1997, zastąpił popularne "cienko cienko" - Cinquecento. Składany, tak samo jak poprzednik, w Tychach, długości 3,34 metra, nie był zbyt bezpieczny - w testach EuroNCAP zdobył półtora gwiazdki (dla porównania, nieco mniejszy Smart ForTwo zdobył ich 3)