Hennessey Venom GT 

None

Obraz

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

/ 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

10 / 10Pogromca Veyrona

Obraz
© zdjęcie producenta

Hennessey to firma znana z podnoszenia mocy samochodów. W momencie, gdy projektowali auto od podstaw możliwości w tym zakresie były prawie nieograniczone. Wykorzystano jednostkę LS9, czyli V8 pochodzące z najmocniejszej odmiany modelu Corvette nazywającej się ZR1. Zamiast sprężarki mechanicznej Hennessey zdecydował się na użycie dwóch turbosprężarek, które wraz z innymi modyfikacjami pozwalają na osiągnięcie 1200 KM.

Wszystkie elementy samochodu zostały starannie dobrane lub stworzone specjalnie dla tego modelu. Wyczynowy wydech, wielkie hamulce i sportowe zawieszenie oznaczają, że Venom GT poradzi sobie nie tylko na prostej drodze, ale też jeżdżąc po krętym torze wyścigowym. Dzięki niewielkiemu nadwoziu i zastosowaniu lekkich kompozytów samochód waży zaledwie 1 220 kg.

Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 s. Ponieważ w odróżnieniu od Bugatti posiada napęd tylko na jedną oś to wartość ta jest zbliżona do osiąganej przez Veyrona, jednak później dzieło inżynierów VW nie ma szans. Aby rozpędzić się do 200 mil na godzinę (322 km/h) Veyron potrzebuje 24,2 s, Hennessey Venom GT osiąga taką prędkość w zaledwie 15,9 s.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła