Harley-Davidson V-Rod Night Rod Special

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

10 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

11 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

12 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

13 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

14 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

15 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

16 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

17 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

18 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

19 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

20 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy