Harley-Davidson V-Rod Night Rod Special

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

/ 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

10 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

11 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

12 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

13 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

14 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

15 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

16 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

17 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

18 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

19 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

20 / 20Stylowa moc

Obraz
© Szymon Jasina

Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.

V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.

Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka