Golf II 1.6 D 

None

Obraz

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

/ 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

10 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

11 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

12 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

13 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

14 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

15 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

16 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

17 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

18 / 18Szczurzy tuning

Obraz
© Mikołaj Urbański

Dane&Fakty VW Golf II 1,6 D SILNIK: 1588 ccm, 54 KM przy 4800 obr./min, 100 Nm przy 2300 obr./min
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 18,7 s, V-max 148 km/h
NADWOZIE: usunięty lakier z maski i błotników, bagażnik dachowy z zestawem detali z epoki, siekiera wbita w bok, brak klamek z tyłu, zerwana listwa, naderwany zderzak
ZAWIESZENIE: z przodu zestaw obniżający o 120 mm, z tyłu bagażnik wypełniony kamieniami. KOŁA: 13-calowe obręcze Mattig 7J z oponami w rozmiarze 175/50
WNĘTRZE: klimatyczne pokrowce, epokowy taksometr
*WŁAŚCICIEL: *Damian

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka