Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

None

Obraz

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Na wilgotnej nawierzchni gaz trzeba traktować wyjątkowo delikatnie. Najmocniejsza odmiana GTR rozwija 980 Nm!

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Bokiem? Przy mocy 650 KM nie stanowi to problemu. Kierowca musi jednak wykazać się dużym refleksem i opanowaniem.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Dzięki bezpośredniemu układowi kierowniczemu precyzyjne pokonywanie zakrętów jest dziecinnie proste.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Przekonstruowane zawieszenie oraz szerokie opony sprawiają, iż nowe dzieło Gemballi czuje się idealnie na krętych torach.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Spojler znacząco poprawia przyczepność tylnej partii karoserii. U jego nasady znajdują się wloty powietrza.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

W przebudowanej karoserii wygospodarowano miejsce na wiele otworów do chłodzenia silnika oraz hamulców.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Gemballa GTR 650 będzie częstym gościem torów wyścigowych. Nie przypadkowo w ofercie tunera znajduje się więc pałąk przeciwkapotażowy.

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Potężny moment obrotowy jest osiągany poniżej 5000 obr./min, co pozwala zrywać przyczepność, gdy tylko stopa kierowcy mocniej dociśnie gaz...

/ 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

powietrze dociera poprzez liczne wloty m.in. do potężnych hamulców oraz trzech intercoolerów.

10 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Poszerzenia karoserii, zderzak oraz dyfuzor wykonano z drogiego, ale i lekkiego karbonu.

11 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Okrągłe reflektory po powrót do historii Porsche 911. GTR650 powstał na bazie najnowszej odsłony bolidu.

12 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Aż trudno uwierzyć, że można upiększyć Porsche. Firmie Gemballa z pewnością się to udało!

13 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Przekonstruowany układ wydechowy podkreśla piękny ton pracy silnika przeciwsobnego

14 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Pod muskularnym tyłem nadwozia skrywa się 6-cylindrowy silnik bokser o pojemności 3.6 litra.

15 / 15Gemballa GTR 650 Evo Avalanche

Obraz

Tej sylwetki nie można z niczym pomylić... Jest znana na całym świecie od pokoleń.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła