Gallardo LP560-4 Spyder

None

Obraz

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

/ 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

10 / 10Piękna bestia

Obraz

Podobnie, jak wersja Gallardo LP560-4 Coupe, Spyder 2009 odznacza się nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem (nowy zderzak przedni, nowe lampy tylne i obręcze aluminiowe) oraz mocniejszą jednostką napędową. Pod maską samochodu znalazł się 5.2-litrowy silnik V10 produkujący 560KM, który całą moc przenosi na wszystkie cztery koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3.7 sekundy, a do 200 km/h niecałe 12 sekund. Wskazówka prędkościomierza kończy pracę na liczbie 325 km/h.

Informacja: Mototarget

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro