G-Power G4 3.0i EVO III

None

Obraz

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

10 / 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

11 / 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka