G-Power G4 3.0i EVO III

None

Obraz

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

/ 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

10 / 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

11 / 11G-Power G4 3.0i EVO III

Obraz

Prezentowany roadster jest wyraźnie wolniejszy od doładowanego M5, jednak jego właściciel i tak nie będzie miał powodów do wstydu. 375 KM pozwala rozpędzić się do okrągłych 300 km/h, zaś 420 Nm troszczy się o wtłaczanie kierowcy i pasażera w oparcia kubełkowych foteli. Na przyczepnej nawierzchni „setka” może pojawić się na liczniku już po 4,9 sekundy od zwolnienia pedału sprzęgła. Na 200 km/h trzeba natomiast poczekać 15,1 sekundy. Jak przystało na BMW moc trafia wyłącznie na tylną oś, więc kierowca nie może pozwolić sobie na nonszalanckie pokonywanie zakrętów. Chyba że lubi podziwiać drogę przez boczną szybę...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła