Ford Shelby GT500

None

Obraz

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

10 / 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka