Ford Mustang Boss 302

None

Obraz

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

/ 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

10 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

11 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

12 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

13 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

14 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

15 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

16 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

17 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

18 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

19 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

20 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

21 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

22 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

23 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

24 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

25 / 25Wskrzeszona legenda

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przyzwyczaił nas do limitowanych wersji Mustanga, jednak większość z nich to tylko mniej lub bardziej delikatne konwersje stylistyczne. Jednak tym razem Ford postanowił zrobić coś zupełnie innego. Już samo stwierdzenie inżynierów Forda, iż Boss 302 ma dorównywać BMW M3 świadczy o skali projektu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła