Ford Mondeo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

10 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

11 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

12 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

13 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

14 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy