Ford Mondeo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

/ 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

10 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

11 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

12 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

13 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

14 / 14Razem z Ameryką

Obraz
© Szymon Jasina

Salon Samochodowy w Paryżu był okazją dla Forda, aby zaprezentować nową generację Mondeo. Model ten w USA oferowany będzie jako nowsza odsłona Forda Fusion, jednak to specjalnie na Europę przygotowano wersje liftback i kombi.

Można powiedzieć, że nowe Mondeo to model globalny, który będzie dostosowywany do lokalnych potrzeb i mody. W Paryżu można zobaczyć wszystkie trzy wersje nadwoziowe, czyli sedana, ale też przygotowane dla klientów ze Starego Kontynentu - liftback i kombi. Wszystkie modele trzymały nowy, bardziej agresywny przód, z grillem będącym nowym znakiem rozpoznawczym marki. Stylistycznie nowe Mondeo prezentuje się bardzo dobrze. Udanie łączy wyrazisty wygląd z pewnym konserwatyzmem potrzebnym w samochodzie tej klasy.

Wersja Europejska będzie oferować inne silniki od modelu amerykańskiego. Najważniejszą nowością jest podstawowa jednostka, czyli 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 125 KM. Najmocniejszy benzyniak zaoferuje 240 KM. Dostępna będzie też napęd hybrydowy, który oferowany ma być jedynie z nadwoziem sedan. Nowością ma być również silnik Diesla połączony z napędem na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka