Ford Mondeo 2,0 TDCI

Ford Mondeo wyposażony w sprawdzony silnik wysokoprężny może stanowić sensowną alternatywę dla droższego VW Passata, oferując więcej przestrzeni w niższej cenie

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

/ 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

10 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

11 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

12 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

13 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

14 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

15 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

16 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

17 / 17Średnia klasa dla każdego

Obraz
© Piotr Mokwiński

Od dziesięcioleci samochody klasy średniej na wielu europejskich rynkach w ogromnych ilościach zasilają firmowe floty, w Polsce trafiając w ręce pracowników wyższych rangą. Funkcjonalne walory aut z segmentu D doceniają także rodziny, oczekujące pokaźnych rozmiarów bagażnika, przestronnej kabiny i ponad przeciętnego komfortu jazdy oferowanego przez każdego średniaka. Niezmiennie wśród polskich kierowców bezgranicznym zaufaniem cieszą się Volkswagen Passat B6, Opel Insignia, czy Skoda Superb, spełniające z nawiązką wszystkie wspomniane założenia i wymogi. Niemniej, różnorodność ofert rynku wtórnego nie sprowadza się wyłącznie do niemieckich i czeskich modeli, mocno trzymających wartość przez długie lata. Szukając przystępnej cenowo propozycji, śmiało możemy pokusić się o zakup pojazdu francuskiej marki, lub wybrać produkowanego w Belgii Forda Mondeo. Mondeo mającego swoją premierę z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości za kierownicą.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy