Ford Ka 1.2 Duratec
None
Najmniejszy w rodzinie
Najmłodsi i najmniejsi w rodzinie, zazwyczaj mają pod górkę w życiu. Wydawać by się mogło, że w przypadku familii motoryzacyjnych będzie podobnie, jednak przypadek miniaturowego Ka pokazuje, iż taka sytuacja wcale nie musi mieć miejsca. Stosunkowo niska cena zakupu i niewielkie gabaryty nie przesądzają o niskiej jakości i banalnej stylistyce.
Najmniejszy w rodzinie
Klasa supermini rządzi się swoimi prawami i stara się przyciągnąć klienta na wszelkie możliwe sposoby. Ciepłe przyjęcie najmniejszego modelu Forda przez Europejczyków dowodzi, iż moda na oszczędne i atrakcyjne cenowo auta nie ustaje. Dodatkowym atutem Ka dla Polaków, jest z pewnością fakt lokalizacji zakładów produkcyjnych w tyskich zakładach Fiat Auto Poland oraz bliźniacze pokrewieństwo z włoską 500.
Najmniejszy w rodzinie
Dynamiczne przetłoczenia kontrastujące z licznymi krągłościami i charakterystycznymi akcentami, skutecznie indywidualizują nadwozie tego supermini. Żeby jeszcze wyraźniej podkreślić jego nieprzeciętną urodę, warto sięgnąć po jeden z lakierów Jump lub Crystal. Wtedy już na pewno każdy zwróci na nas uwagę.
Najmniejszy w rodzinie
Przy zakupie samochodu, każdy z potencjalnych nabywców rozpatruje temat ekonomii, co w przypadku tego zgrabnego przedstawiciela klasy supermini, nie rysuje się w zbyt kolorowych barwach. Wytwór tyskich zakładów produkcyjnych zadowala się niemałymi ilościami paliwa. W cyklu miejskim wyniki zaczynające się od 7 litrów stanowią normę, natomiast w trasie trudno będzie zejść poniżej pięciu. Niezbyt oszczędnie, ale oryginalność zawsze sporo kosztowała.
Najmniejszy w rodzinie
Na szczęście Ford nadrabia w kategorii kosztów. W stosunku do najgroźniejszego rywala w postaci bliźniaczego Fiata 500, możemy zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych. Bazowa wersja z benzynowym silnikiem współpracującym z 5-stopniową skrzynią biegów kosztuje 36 500 złotych, natomiast przyzwoicie wyposażony Titanium uszczupli nasz portfel o kolejne 5 tysięcy.
Najmniejszy w rodzinie
Dynamiczne przetłoczenia kontrastujące z licznymi krągłościami i charakterystycznymi akcentami, skutecznie indywidualizują nadwozie tego supermini. Żeby jeszcze wyraźniej podkreślić jego nieprzeciętną urodę, warto sięgnąć po jeden z lakierów Jump lub Crystal. Wtedy już na pewno każdy zwróci na nas uwagę.
Najmniejszy w rodzinie
Dynamiczne przetłoczenia kontrastujące z licznymi krągłościami i charakterystycznymi akcentami, skutecznie indywidualizują nadwozie tego supermini. Żeby jeszcze wyraźniej podkreślić jego nieprzeciętną urodę, warto sięgnąć po jeden z lakierów Jump lub Crystal. Wtedy już na pewno każdy zwróci na nas uwagę.
Najmniejszy w rodzinie
Dynamiczne przetłoczenia kontrastujące z licznymi krągłościami i charakterystycznymi akcentami, skutecznie indywidualizują nadwozie tego supermini. Żeby jeszcze wyraźniej podkreślić jego nieprzeciętną urodę, warto sięgnąć po jeden z lakierów Jump lub Crystal. Wtedy już na pewno każdy zwróci na nas uwagę.
Najmniejszy w rodzinie
Wygląd przedziału pasażerskiego również utrzymano w bardzo nowoczesnym stylu. Jasne kolory tapicerki wraz z plastikami o podobnej tonacji podnoszą atrakcyjność wnętrza i sprawiają solidne wrażenie. Mimo, iż ich faktura jest twarda, to i tak są stosunkowo przyjemne w dotyku i nie starają się niczego udawać na siłę. Widać, że dla konstruktorów było to niezwykle istotne. Sam projekt może początkowo przerazić ilością rozmaitych przycisków, ale po chwili okaże się, że wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Obsługa klimatyzacji, radia, czy przycisków sterujących przednimi szybami, nie nastręcza najmniejszych trudności.
Najmniejszy w rodzinie
Wygląd przedziału pasażerskiego również utrzymano w bardzo nowoczesnym stylu. Jasne kolory tapicerki wraz z plastikami o podobnej tonacji podnoszą atrakcyjność wnętrza i sprawiają solidne wrażenie. Mimo, iż ich faktura jest twarda, to i tak są stosunkowo przyjemne w dotyku i nie starają się niczego udawać na siłę. Widać, że dla konstruktorów było to niezwykle istotne. Sam projekt może początkowo przerazić ilością rozmaitych przycisków, ale po chwili okaże się, że wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Obsługa klimatyzacji, radia, czy przycisków sterujących przednimi szybami, nie nastręcza najmniejszych trudności.
Najmniejszy w rodzinie
Wygląd przedziału pasażerskiego również utrzymano w bardzo nowoczesnym stylu. Jasne kolory tapicerki wraz z plastikami o podobnej tonacji podnoszą atrakcyjność wnętrza i sprawiają solidne wrażenie. Mimo, iż ich faktura jest twarda, to i tak są stosunkowo przyjemne w dotyku i nie starają się niczego udawać na siłę. Widać, że dla konstruktorów było to niezwykle istotne. Sam projekt może początkowo przerazić ilością rozmaitych przycisków, ale po chwili okaże się, że wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Obsługa klimatyzacji, radia, czy przycisków sterujących przednimi szybami, nie nastręcza najmniejszych trudności.
Najmniejszy w rodzinie
Na całkiem wygodnych przednich fotelach z powodzeniem zmieszczą się dwie dorosłe osoby, a w awaryjnej sytuacji przewiozą z tyłu dwójkę małych pasażerów. Gdyby chcieli zabrać ze sobą bagaże, pomoże im w tym bagażnik o pojemności 224 litrów, który po rozłożeniu oparcia kanapy zwiększy swoje możliwości przewozowe do 724 litrów.