Ford Galaxy

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

/ 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

10 / 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

11 / 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

12 / 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

13 / 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

14 / 14Dla żądnych przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Stylistyka Galaxy spodoba się miłośnikom konserwatywnego stylu. Klasyczne nadwozie zostało urozmaicone wieloma niezbyt krzykliwymi detalami, które lekko podnoszą atrakcyjność.

W zamian za niemałe pieniądze, właściciel otrzymuje pełnowartościowy miniautobus rodzinny pozbawiony większych wad. Dobrze się prowadzi, ma przestronne i nieźle wykończone wnętrze, a do tego zadowala się rozsądnymi ilościami paliwa.

W segmencie minivanów, bez dwóch zdań dominują jednostki wysokoprężne. Jednak w dobie szalejących cen oleju napędowego, Ford stara się wypromować swoje turbodoładowane silniki benzynowe. Po maskę testowanego egzemplarza trafił motor o pojemności 1,6 litra i mocy 160 koni mechanicznych.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025