WAŻNE
TERAZ

Zełenski w Białym Domu. Trwa spotkanie z Trumpem [NA ŻYWO]

Ford Focus Wagon

Niebawem w salonach Forda pojawi się nowe wcielenie Focusa. Przedstawiamy największą wersję tego modelu - Wagon

Obraz
Źródło zdjęć: © Zdjęcie producenta

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

/ 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

10 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

11 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

12 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

13 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

14 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

15 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

16 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

17 / 17Ford Focus Wagon

Obraz
© zdjęcie producenta

Focus powstał w ramach globalnej strategii produktowej „One Ford” i będzie dostępny w wersji 4-drzwiowej, 5-drzwiowej i kombi. Klienci będą mogli też zamówić nowy kolor Deep Impact Blue. Samochód odznacza się zmienioną sylwetką, nową maską silnika oraz zmodernizowanym przednim pasem ze zintegrowaną nową osłoną chłodnicy. Wszystkie te elementy sprawiają, że pojazd wydaje się szerszy i niższy. Dynamiczne przetłoczenia pokrywy silnika ciągną się od przednich słupków aż po górne krawędzie grilla w kształcie odwróconego trapezu, co dodaje silnego charakteru.

Konstruktorzy zastosowali węższe i bardziej prostokątne reflektory. Całość uzupełniają wydłużone lampy przeciwmgielne i detale chromowane. Tylna część nadwozia również daje wrażenie wyższej spójności stylistycznej, uzyskanej za sprawą nowego pasa tylnego i węższych lamp. - Auto jest stonowane i bardziej muskularne, a linie jego nadwozia są bardziej subtelne - powiedział szef designu Ford of Europe, Joel Piaskowski.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła