Ford Focus II 1,6

Pod koniec 2007 roku do salonów Forda wjechał Focus po zabiegu kosmetycznym

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

/ 9Kompromisowe rozwiązanie

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pamiętne lata 90. w kompaktowej klasie minęły pod dyktando Volkswagena Golfa, tuż zanim plasowała się korodująca na potęgę Astra F. Podobny rdzawy problem miał także nieco zapomniany dziś Ford Escort, będący urzeczywistnieniem stereotypowego wizerunku marki. Włodarze europejskiej filii giganta zza oceanu po latach ustawicznego spadku jakości, pokazali światu nowy przełomowy model - Focusa pierwszej generacji. Ów najlepiej prowadzący się kompakt przełomu wieków w 2004 doczekał się następcy.

Zaawansowany układ jezdny i stonowana prezencja czynią zeń ciekawą, a co ważniejsze tańszą alternatywę dla przereklamowanego gracza z Wolfsburga. By zwiększyć szansę Focusa II w starciu z Golfem V i Astrą III, zajmijmy się poliftingową wersją kompaktu z Kolonii pozbawioną - wedle specjalistów Forda - chorób wieku dziecięcego.

Zdrowy rozsądek podpowiada, aby jako wyjściowy silnik uznawać 1,6-litrowy wariant 100 KM lub 115 KM Ti-VCT, mocniejszy oddaje do dyspozycji 155 Nm. Ważący niemalże 1400 kg konkurent Golfa osiąga setkę w 10,8 s i 190 km/h prędkości maksymalnej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka