Ford Focus FL 2015

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

/ 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

10 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

11 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

12 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

13 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

14 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

15 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

16 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

17 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

18 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

19 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

20 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

21 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

22 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

23 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

24 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

25 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

26 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

27 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

28 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

29 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

30 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

31 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

32 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

33 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

34 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

35 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

36 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

37 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

38 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

39 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

40 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

41 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

42 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

43 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

44 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

45 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

46 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

47 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

48 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

49 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

50 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

51 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

52 / 52Więcej niż lifting

Obraz
© WP.PL

Szybki rozwój technologii oznacza, że dzisiaj najwięksi producenci nie mogą ograniczać się do podstawowego liftingu. Odświeżenie wyglądu samochodu jest bardzo ważne, ale równie istotne jest stałe unowocześnianie strony technicznej. Tak właśnie stało się w przypadku Forda Focusa, który zyskał nową stylistykę, ale też przeszedł sporo zmian, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Patrząc od frontu dostrzeżemy jak mocno zmienił się Focus. Zgodnie z zasadą tworzenia globalnego auta, taką samą formę kompaktowy Ford przyjął na całym świecie, niezależnie od wersji nadwoziowej (hatchback, sedan i kombi). Samochód wygląda bardziej muskularnie, a nadwozie wydaje się niższe i szersze.

Prawdziwa rewolucja natomiast miała miejsce we wnętrzu nowego Focusa. Zgodnie z opiniami klientów, styliści zdecydowanie uprościli projekt konsoli centralnej, zmniejszając liczbę przycisków, co nie tylko poprawiło wrażenia estetyczne, ale uczyło wnętrze kompaktowego Forda bardziej ergonomicznym.

Wśród jednostek napędowych nowego Focusa znajdziemy między innymi wielokrotnie nagradzany 1-litrowy silnik benzynowy EcoBoost, który dzięki turbodoładowaniu oferuje 100 lub 125 KM. Dla kierowców chcących mieć do dyspozycji większą moc skierowana jest 1,5-litrowa jednostka benzynowa EcoBoost, która dostępna jest w wariantach 150 oraz 182 KM i może współpracować z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać nowy silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 1.5 l, który dostarcza 120 KM. Jest też odmiana 150-konna.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne