Ford Focus
Turbodoładowany bestseller
None
Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.
Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.
Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.