Ford Focus

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

/ 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

10 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

11 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

12 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

13 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

14 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

15 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

16 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

17 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

18 / 18Turbodoładowany bestseller

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najnowszy Ford Focus Sedan oferuje dwa silniki: nieco bardziej ekonomiczny o pojemności 1,0 l i mocy 125 koni mechanicznych, oraz całkiem mocną jednostkę 1,6 l generującą aż 182 KM. Wynik ten jest imponujący nawet w czasach downsizingu.

Stylizacja Focusa to klasyczny przykład nurtu Kinetic Design, charakterystycznego dla najnowszych modeli Forda. Opływowe nadwozie otrzymało szereg akcentów podnoszących jego atrakcyjność, gdyż mamy do czynienia z najbogatszą specyfikacją Titanium. Przyciemnione szyby, chromowane listwy i ksenonowe reflektory udanie kontrastują z grafitowym lakierem. Całości dopełniają 17-calowe, wieloszprychowe obręcze ze stopów lekkich dostępne w pakiecie Titanium X.

Wnętrze Forda to zerwanie z nudą zarezerwowaną dla poprzednika i ukłon w stronę pierwszej generacji, gdzie wystrój przedziału pasażerskiego szokował liczbą przycisków i ich nietypowym rozmieszczeniem. "Guzikologię" spotkamy również w najnowszej odsłonie, która bije rekordy popularności w Europie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka