Ford Focus

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

/ 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

10 / 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

11 / 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

12 / 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

13 / 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

14 / 14Nowe wcielenie kultowego kompaktu

Obraz
© Szymon Jasina

Główny rywal Volkswagena Golfa i Opla Astry w nowej odsłonie został zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie. Jak zapewnia Ford, odświeżony Focus cechuje się wyższą jakością wykończenia i wydajnością, a na dodatek oferuje zaawansowane technologie.

W kwestii wyglądu producent nie zdecydował się na rewolucję. Nowy Focus odziedziczył po swym poprzedniku bryłę nadwozia i proporcje. Uwagę zwraca zmieniona osłona chłodnicy, przywodząca na myśl większe Mondeo. Na masce pojawiły się przetłoczenia biegnące od logo w kierunku przedniej szyby. Inny jest również kształt świateł przeciwmgielnych. Z tyłu samochód zyskał nowy tylny pas, a jego światła są węższe.

We wnętrzu odświeżony Focus różni się przede wszystkim środkową konsolą. Model ten przekonuje nas o tym, że w Fordzie czas stylistyki kabiny i rozmieszczenia przełączników rodem z mikrowież audio mamy już za sobą. Pomiędzy środkowymi wylotami powietrza swoje miejsce znalazł 8-calowy, dotykowy ekran. Będzie on obsługiwał m.in. nawigację z funkcjami głosowymi. Pod nim umieszczono wejście na płyty CD i zgrabnie zaprojektowane klawisze sterujące systemem audio. Poniżej, we wgłębieniu, ulokowano przełączniki do obsługi nawiewu, klimatyzacji i podgrzewania szyb oraz foteli. Niewielkiemu retuszowi poddano także kierownicę.

Pod maską odświeżonego Focusa znajdą się poprawione silniki i nowe jednostki. Najważniejsze z nich to nowy benzynowy motor o pojemności 1,5 l i mocy 150 lub 180 KM oraz nowa jednostka dieslowska TDCi o pojemności 1.5 l i mocy 95 lub 120 KM.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka