Ford Fiesta ST200

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

10 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

11 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

12 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

13 / 13Więcej mocy, więcej zabawy

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka