Ford Fiesta ST200

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

/ 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

10 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

11 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

12 / 13cacaddac

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

13 / 13Więcej mocy, więcej zabawy

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jeśli 180 koni mechanicznych to za mało w miejskim aucie, radzimy wybrać się na jazdę Fiestą ST200. Nie trzeba szukać pomocy u wyspecjalizowanych firm tuningowych, by podnieść ciśnienie sobie i pasażerom. Tylko dlaczego w takim aucie siedzi się jak na stołku?

Fiesta w tym roku obchodzi swoje czterdziestolecie. To dobry powód, by pokazać światu coś specjalnego. Auto, które daje frajdę z jazdy, ale nie jest paliwożernym monstrum za grube setki tysięcy. Bazowa ST ma 182 KM i z powodzeniem może pełnić funkcję samochodu na co dzień. Jeśli szukacie mocniejszych wrażeń, to ST200 powinna je zaspokoić. Silnik 1.6 wzmocniony do 200 koni silnik to dopiero początek zmian. Jest overboost, który na 20 s wzmacnia moc i moment, jest też zawieszenie usztywnione względem normalnej wersji ST i to aż o 27 proc. Do tego zmniejszono prześwit o 15 mm. Zastosowano też trzystopniowy układ stabilizacji toru jazdy, współpracujący z elektroniczną szperą przy przedniej osi.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła