Ford Fiesta

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

/ 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

10 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

11 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

12 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

13 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

14 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

15 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

16 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

17 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

18 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

19 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

20 / 20Lepsza we wszystkim

Obraz
© Michał Grygier

Mały przedstawiciel Forda w segmencie B, czyli wyjątkowo uwielbiana przez płeć piękną Fiesta, wybrała się na zabieg. Zabieg nie tyle odmładniający, choć nowe kształty są zdecydowanie odświeżone, ile na zabieg podnoszenia IQ. Modernizacja nie tylko sprawiła, że Fiesta wypiękniała (choć to akurat bardzo subiektywna sprawa), ale piękniejsze stało się również jej wnętrze, to technologiczne.

Wnętrze zyskało na jakości materiałów, które są teraz znacznie przyjemniejsze. Nowe fotele, nowe elementy na desce rozdzielczej, czy zoptymalizowana obsługa panelu w drzwiach, wszystko usprawniono.

Brawa, i to szczególne, należą się inżynierom. Pod maską znajdziemy, znany z Focusa, imponujący silnik o pojemności 1-litra, 3-cylindrach i mocy 125KM. Co w nim takiego imponującego spytacie? Jak na 3-cylindrową konstrukcję, pracuje z niebywałą wręcz kulturą, bez przeszkadzających wibracji, bez nieprzyjemnego dźwięku.

Oprócz 1-litrowego motoru, gama jednostek napędowych będzie obejmować jeszcze: 1.0 l Ti-VCT w dwóch wariantach mocy 65 i 80 KM oraz pozostałe silniki: 1.4 l Duratec (96KM); 1.25 l Duratec (82KM); 1.6 l Duratec (105 KM); 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM); 1,5-litra Duratorq TDCi (75 KM) oraz 1,6-litra Duratorq TDCi (95 KM).

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka