WAŻNE
TERAZ

Spotkanie Trump-Zełenski. Prezydenci zabrali głos

Ford EcoSport

Nowość Forda to samochód pełen niespodzianek. Jest drugą generacją hitu z Brazylii, debiutuje w Indiach, i choć jest SUV-em, blisko mu do małej Fiesty

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka