Ford EcoSport

Nowość Forda to samochód pełen niespodzianek. Jest drugą generacją hitu z Brazylii, debiutuje w Indiach, i choć jest SUV-em, blisko mu do małej Fiesty

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

/ 8Wyższy krewny Fiesty

Obraz
© zdjęcie producenta

Model EcoSport ma sprawdzić jak chłonny na najmniejsze SUV-y jest rynek. Amerykański koncern zdecydował się po raz pierwszy pokazać swoją nowość w nietypowych okolicznościach – podczas New Delhi Auto Expo.

Tak naprawdę zdecydowana większość sprzedawanych obecnie SUV-ów nie powinna zjeżdżać z nieutwardzonych dróg. Dla nich idealnym miejscem jest miasto, a przeszkody, które pokonują, ograniczają się do wyższych krawężników. Dla użytkowników nie mających ambicji pokonywania dzikich ostępów ciekawy może być Ford EcoSport. Debiutujący w Indiach samochód jest drugim wcieleniem małego SUV-a. Pierwsza, od 2004 r. produkowana w Brazylii, nie jest znana w Europie, ale w swojej klasie stała się hitem w Ameryce Południowej. Kierownictwo Forda stwierdziło więc, że dobrym pomysłem jest zaproponowanie odświeżonej wersji uterenowionego samochodu poza tym kontynentem.

EcoSport jest oparty na płycie podłogowej Fiesty. Z zewnątrz miejskiego malucha jednak nie przypomina. Karoseria modelu jest przyjemna dla oka, a smaczkiem ma być w tym przypadku umieszczone na klapie bagażnika koło zapasowe przywodzące na myśl prawdziwe samochody terenowe.

Pod maską modelu EcoSport swój debiut będzie miał nowo opracowany przez Forda silnik z technologią EcoBoost. Benzynowa jednostka o pojemności 1.0 l dysponuje trzema cylindrami i dzięki doładowaniu osiąga moc 120 KM oraz moment obrotowy równy 170 Nm pomiędzy 1300 a 4500 obr./min. Projektanci Forda w nowym silniku zastosowali zmienne fazy rozrządu i nowy system chłodzący, a blok jego blok został wykonany z żeliwa, dzięki któremu jednostka rozgrzewa się o 50 proc. szybciej, niż w przypadku bloku z aluminium. Motor korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i będzie sparowany z pięciobiegową, manualną przekładnią.

Na razie nie wiadomo kiedy Ford EcoSport trafi do pierwszych klientów. Koncern zapowiedział jednak, że samochód będzie można kupić w stu krajach na całym świecie.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3