Ford B-Max

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

/ 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

10 / 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

11 / 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

12 / 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

13 / 13Ford B-Max

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie wszystkich stać na drogie i duże vany pokroju Galaxy, czy Seata Alhambry. Nie zawsze też wykorzystujemy potencjał przepastnego wnętrza, a po co wozić tylko powietrze w aucie? Właśnie dla praktycznych odbiorców stworzono Forda B-Max, którego produkcja ruszyła w Rumunii w połowie czerwca bieżącego roku. Na rynku powalczy o klientów z Oplem Merivą i Kią Vengą. Czy ma szanse? Jego design wpisuje się w najnowsze trendy niemieckiego biura projektowego Forda. Zgrabny minivan otrzymał szereg dynamicznych przetłoczeń i liczne akcenty skutecznie podnoszące jego atrakcyjność. Wyróżnia się wśród podobnych konstrukcji świeżością i nietypowym rozwiązaniem w postaci braku słupka B, zintegrowanego z drzwiami.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka