Focus 1.6 Econetic Titanium

None

Obraz

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

/ 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

10 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

11 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

12 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

13 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

14 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

15 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

16 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

17 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

18 / 18Kolejny bestseller?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ford przyzwyczaił nas do tego, że każde kolejne wcielenie Focusa staje się światowym bestsellerem, a wraz z wiekiem przechodzi stylistyczne wyciszenie. Kiedy pod koniec lat 90. przedstawiono na salonie samochodowym we Frankfurcie pierwszą generację, dziennikarze oniemieli. Ówczesny kompakt szokował stylistyką i zachwycał właściwościami jezdnymi, które do dziś pozostały jedną z najmocniejszych jego stron. Lata mijają i koncern stara się globalizować swoje produkty. Taki też stał się ten klasyczny przedstawiciel segmentu C. Od poprzedników różni się przede wszystkim bardziej stonowanym charakterem, który ma przekonać do siebie konsumentów na wszystkich kontynentach. Czy mu się to uda? Czas pokaże. My tymczasem postanowiliśmy przyjrzeć się odmianie 5-drzwiowej napędzanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka