Trwa ładowanie...

Fiat w czołówce pożądanych marek

Fiat w czołówce pożądanych marekŹródło: zdjęcie producenta
d28szw9
d28szw9

W opiniach konsumentów marka Fiat odnotowała jeden z największych wzrostów pod względem chęci posiadania. Tak wynika z najnowszego rankingu "Brand Desire 2012" opublikowanego przez należącą do M&C Saatchi firmę konsultingową Clear.

Doroczny ranking analityków firmy Clear tym razem został oparty na badaniu, które obejmowało 555 globalnych marek, a udział w nim wzięło ponad 22 tys. konsumentów z 6 państw na 4 kontynentach. Respondenci usłyszeli m.in. takie pytania jak: "Czy jest to marka, w przypadku której jesteś dumny, że jesteś z nią kojarzony?" oraz "Czy jest to marka, której pożądasz?".

Po przeanalizowaniu odpowiedzi poznaliśmy wynik - Fiat znalazł się w pierwszej piątce najlepszych marek w 2012 roku, zyskując aż 10 proc. w oczach konsumentów na całym świecie w porównaniu do zestawienia z 2011 roku.

- Tak znakomitą poprawę pozycji w światowym rankingu marek koncern Fiat zawdzięcza między innymi odmłodzeniu wizerunku i palety modelowej - powiedział Wojciech Masalski, Dyrektor Handlowy Fiat Auto Poland. - Oferujemy klientom atrakcyjne stylistycznie, ekologiczne, bezpieczne i wypełnione najnowszymi technologiami samochody za rozsądną cenę. Najlepszym tego przykładem jest Nowa Panda, na którą tylko we Włoszech złożono już ponad 14 tys. zamówień, a na polskim rynku samochód pojawi się w najbliższych tygodniach. Liczymy na równie gorące przyjęcie, jak jej poprzedniczki. Duże nadzieje wiążemy też z nowym modelem, Fiatem 500L, którego zaprezentujemy w marcu na targach w Genewie a w sprzedaży pojawi się w czwartym kwartale 2012 r.

d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj