Fiat Seicento

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marcin Rokicki

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

/ 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

10 / 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

11 / 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

12 / 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

13 / 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

14 / 14Fiat Seicento

Obraz
© Marcin Rokicki

Fiat Seicento był kiedyś prawdopodobnie najciekawszą propozycją wśród tego typu aut na naszym rynku. A dziś? Czy warto zainteresować się używanym egzemplarzem? Małe samochody mają to do siebie, że zwykle (mówiąc delikatnie) nie są zbyt urodziwe. Na dodatek wyglądają jak żywcem przeniesione z kreskówki. W przypadku Seicento jest jednak lepiej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka