Fiat Panda Van: mały dostawczak
Nie wszyscy kierowcy wożący towary potrzebują vanów wielkości Fiata Ducato czy Forda Transita by wykonywać swoją pracę. Dlatego też Fiat, już od jej pierwszej generacji, oferuje Pandę w wersji Van.
Po wypuszczeniu na rynek osobowej wersji nowej Pandy w 2012 roku, Fiat Professional przedstawił model tego pojazdu w wersji dostawczej, oferowanej w dwóch typach: z tylnymi siedzeniami i bez nich. Niezależnie od wyboru liczby siedzeń, Panda Van ma przyciemniane tylne szyby, ma też metalową kratkę oddzielającą kierowcę i pasażerów od bagażnika. Wersja bez tylnych siedzeń wyposażona jest dodatkowo w płaską, twardą osłonę, którą można podnieść, by uzyskać dostęp do drugiej części bagażowej, umieszczonej w dnie bagażnika.
Po premierze dostępne będą obydwie wspomniane wyżej wersje - bez tylnych siedzeń, nazwana Pop i z nimi, nazwana Easy. Każdą z tych wersji można wyposażyć w jeden z dwóch silników - 75-konny turbodiesel MultiJet o pojemności 1,3 litra lub 68-konny silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra. Ceny włoskie Pandy Van zaczynają się od 8850 euro, czyli około 37 000 zł.
ml/sj/