Fiat Panda
Rozsądny i patriotyczny wybór
None
Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.
Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.
Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.