Fiat Panda

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

10 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

11 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

12 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

13 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

14 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka