Fiat Panda

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

/ 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

10 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

11 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

12 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

13 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

14 / 14Rozsądny i patriotyczny wybór

Obraz
© Piotr Mokwiński

Panda Nuova (tak nazywali ją Włosi) od samego początku zbierała wysokie noty, wygrana międzynarodowego konkursu Car of the Year 2004 jest najważniejszą z nich. Względem starszej imienniczki zyskała drugą parę drzwi i zaokrąglone nadwozie. Z uwagi na typowo miejskie przeznaczenie modelu, nie wymagajmy od wnętrza zbyt wiele.

Większość Pand wyposażona jest bardzo skromnie. Manualna klimatyzacja, czy pełna elektryka zdarzają się niezbyt często. Jednak w miejskiej dżungli nawet ich brak niewiele zmienia, za to magiczny przycisk "City" umieszczony na konsoli centralnej diametralnie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego.

Najpopularniejszym źródłem napędu drzemiącym pod krotką maską Pandy był doskonale znany z innych modeli Fiata, silnik 1,2 l o mocy 69 KM dostępnej przy 5500 obr./min. Czterocylindrowa jednostka wydaje się optymalnym wyborem do pokonywania zatłoczonych arterii. Jej dynamika pozwala na bezstresowe włączanie się do ruchu i dotrzymanie kroku innym uczestnikom.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę