Fiat Panda

None

Obraz

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

10 / 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka