Trwa ładowanie...

Fiat Bravo - pierwsza jazda

Fiat Bravo - pierwsza jazda
d18tafa
d18tafa

Fiat Bravo to następca modelu Stilo nie cieszącego się zbyt dużym powodzeniem. Włosi chcą, aby sytuacja ta uległa zmianie. Przygotowali więc samochód łączący cechy należącego do segmentu B Grande Punto i Cromy - przedstawiciela klasy D.

Nowe Bravo oferowane będzie tylko z nadwoziem 5-drzwiowym. | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-1-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | W planach jest co prawda wprowadzenie na rynek wersji kombi, ale nastąpi to najwcześniej za trzy lata. Zaprojektowany w Fiat Style Centre pojazd ma dynamiczny charakter. Podkreślają go efektowna osłona chłodnicy, mocno wyprofilowane zderzaki i zaokrąglony tył. Bravo ma długość 434 cm, szerokość 179 cm i wysokość 150 cm. Jest nieco większy od Toyoty Auris i Kii Cee’d, ale mniejszy od Forda Focusa, z którymi przyjdzie mu rywalizować o względy klientów.

d18tafa

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERIIWIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

Plusem jest pojemność bagażnika wynosząca 400 l. Można ją zwiększać do 1175 l składając siedziska i opracia tylnej kanapy.

Początkowo Bravo dostępne będzie z trzema silnikami: benzynowym 1,4 l/90 KM i wysokoprężnymi 1,9 l o mocy 120 lub 150 KM. Później dołączą do nich turbodoładowane jednostki benzynowe 1,4 l/120 i 1,4 l/150 KM.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Póki co nie wiadomo dokładnie, ile Bravo kosztować będzie w Polsce. Jak poinformowali nas przedstawiciele Fiata Auto Poland, ceny pojazdu mają zaczynać się powyżej 50 tys. zł.

d18tafa

Wrażenia z jazdy

Jeździliśmy Bravo z najmocniejszym dieslem. Silnik jest elastyczny i zapewnia autu dobrą dynamikę. Nie jest przy tym zbyt głośny. Fiat pewnie się prowadzi, nie ma tendencji do nurkowania przy hamowaniu ani „myszkowania” na drodze. Miejsca w środku nie brakuje, chociaż wyżsi pasażerowie siedzący z tyłu mogą nieco narzekać na brak przestrzeni na wysokości kolan. Jakość wykończenia jest zadowalająca. Bagażnik jak na tę klasę jest duży.

Więcej szczegółów już wkrótce na naszej stronie.

Typ silnika diesel
Pojemność skokowa (cm3) 1910
Moc (KM) przy obr./min 150/4000
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 305/2200
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9,0
Prędkość maksymalna (km/h) 209
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) 4,5/7,6
Długość x szerokość x wysokość (cm) 434 x 179 x 150
Pojemność bagażnika (l) 400/1175
d18tafa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d18tafa
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj