Fiat Bravo - pierwsza jazda

Obraz

Fiat Bravo to następca modelu Stilo nie cieszącego się zbyt dużym powodzeniem. Włosi chcą, aby sytuacja ta uległa zmianie. Przygotowali więc samochód łączący cechy należącego do segmentu B Grande Punto i Cromy - przedstawiciela klasy D.

Nowe Bravo oferowane będzie tylko z nadwoziem 5-drzwiowym. | [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-1-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | W planach jest co prawda wprowadzenie na rynek wersji kombi, ale nastąpi to najwcześniej za trzy lata. Zaprojektowany w Fiat Style Centre pojazd ma dynamiczny charakter. Podkreślają go efektowna osłona chłodnicy, mocno wyprofilowane zderzaki i zaokrąglony tył. Bravo ma długość 434 cm, szerokość 179 cm i wysokość 150 cm. Jest nieco większy od Toyoty Auris i Kii Cee’d, ale mniejszy od Forda Focusa, z którymi przyjdzie mu rywalizować o względy klientów.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERIIWIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

Plusem jest pojemność bagażnika wynosząca 400 l. Można ją zwiększać do 1175 l składając siedziska i opracia tylnej kanapy.

Początkowo Bravo dostępne będzie z trzema silnikami: benzynowym 1,4 l/90 KM i wysokoprężnymi 1,9 l o mocy 120 lub 150 KM. Później dołączą do nich turbodoładowane jednostki benzynowe 1,4 l/120 i 1,4 l/150 KM.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Póki co nie wiadomo dokładnie, ile Bravo kosztować będzie w Polsce. Jak poinformowali nas przedstawiciele Fiata Auto Poland, ceny pojazdu mają zaczynać się powyżej 50 tys. zł.

Wrażenia z jazdy

Jeździliśmy Bravo z najmocniejszym dieslem. Silnik jest elastyczny i zapewnia autu dobrą dynamikę. Nie jest przy tym zbyt głośny. Fiat pewnie się prowadzi, nie ma tendencji do nurkowania przy hamowaniu ani „myszkowania” na drodze. Miejsca w środku nie brakuje, chociaż wyżsi pasażerowie siedzący z tyłu mogą nieco narzekać na brak przestrzeni na wysokości kolan. Jakość wykończenia jest zadowalająca. Bagażnik jak na tę klasę jest duży.

Więcej szczegółów już wkrótce na naszej stronie.

Wybrane dane techniczne:

Typ silnika diesel
Pojemność skokowa (cm3) 1910
Moc (KM) przy obr./min 150/4000
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 305/2200
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9,0
Prędkość maksymalna (km/h) 209
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) 4,5/7,6
Długość x szerokość x wysokość (cm) 434 x 179 x 150
Pojemność bagażnika (l) 400/1175
Obraz

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025