Fiat Bravo to następca modelu Stilo nie cieszącego się zbyt dużym powodzeniem. Włosi chcą, aby sytuacja ta uległa zmianie. Przygotowali więc samochód łączący cechy należącego do segmentu B Grande Punto i Cromy - przedstawiciela klasy D.
Nowe Bravo oferowane będzie tylko z nadwoziem 5-drzwiowym. | [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-1-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | W planach jest co prawda wprowadzenie na rynek wersji kombi, ale nastąpi to najwcześniej za trzy lata. Zaprojektowany w Fiat Style Centre pojazd ma dynamiczny charakter. Podkreślają go efektowna osłona chłodnicy, mocno wyprofilowane zderzaki i zaokrąglony tył. Bravo ma długość 434 cm, szerokość 179 cm i wysokość 150 cm. Jest nieco większy od Toyoty Auris i Kii Cee’d, ale mniejszy od Forda Focusa, z którymi przyjdzie mu rywalizować o względy klientów.
WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERIIWIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
Plusem jest pojemność bagażnika wynosząca 400 l. Można ją zwiększać do 1175 l składając siedziska i opracia tylnej kanapy.
Początkowo Bravo dostępne będzie z trzema silnikami: benzynowym 1,4 l/90 KM i wysokoprężnymi 1,9 l o mocy 120 lub 150 KM. Później dołączą do nich turbodoładowane jednostki benzynowe 1,4 l/120 i 1,4 l/150 KM.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11704/fiat-bravo-2007-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Póki co nie wiadomo dokładnie, ile Bravo kosztować będzie w Polsce. Jak poinformowali nas przedstawiciele Fiata Auto Poland, ceny pojazdu mają zaczynać się powyżej 50 tys. zł.
Wrażenia z jazdy
Jeździliśmy Bravo z najmocniejszym dieslem. Silnik jest elastyczny i zapewnia autu dobrą dynamikę. Nie jest przy tym zbyt głośny. Fiat pewnie się prowadzi, nie ma tendencji do nurkowania przy hamowaniu ani „myszkowania” na drodze. Miejsca w środku nie brakuje, chociaż wyżsi pasażerowie siedzący z tyłu mogą nieco narzekać na brak przestrzeni na wysokości kolan. Jakość wykończenia jest zadowalająca. Bagażnik jak na tę klasę jest duży.
Więcej szczegółów już wkrótce na naszej stronie.
Typ silnika | diesel |
---|---|
Pojemność skokowa (cm3) | 1910 |
Moc (KM) przy obr./min | 150/4000 |
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min | 305/2200 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 9,0 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 209 |
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) | 4,5/7,6 |
Długość x szerokość x wysokość (cm) | 434 x 179 x 150 |
Pojemność bagażnika (l) | 400/1175 |