Fiat 500L Trekking

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

/ 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

10 / 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

11 / 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

12 / 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

13 / 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

14 / 14Terenowe przebranie

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles swój amerykański debiut miał Fiat 500L. Przy okazji włoska marka zaprezentowała odmianę Trekking. Wersja ta otrzymała wszystkie atrybuty uterenowionych modeli - czarne plastiki na zderzakach, błotnikach i progach oraz srebrne elementy z przodu i z tyłu, które udają płyty chroniące podwozie.

Wszystkie te elementy wraz z nowymi, 17-calowymi felgami mają stworzyć wrażenie wytrzymałego i solidnego auta. Niestety nie jest to odpowiednik Pandy 4x4. Fiat 500L Trekking to tylko pakiet stylistyczny, a producent nie mówi nic o zmianach mechanicznych. Dlatego właściciele tej wersji nie mają co liczyć na podniesione zawieszenie lub napęd na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025