Fiat 500L 0.9 TwinAir

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

10 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

11 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

12 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

13 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

14 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

15 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

16 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

17 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka