Fiat 500L 0.9 TwinAir

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

/ 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

10 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

11 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

12 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

13 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

14 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

15 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

16 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

17 / 17Fiat 500L 0.9 TwinAir

Obraz
© Piotr Mokwiński

Włosi wiążą z pięćsetką ogromne nadzieje. Mały Fiat 500 sprzedał się w zeszłym roku w blisko 100 tysiącach egzemplarzy w Stanach, a jego większy brat 500L już znalazł ponad 40 tysięcy nabywców na Starym Kontynencie. Południowoeuropejski koncern zamierza pojawić się na większości rynków, a w sukcesie ma pomóc szeroka paleta jednostek napędowych. Do oferty właśnie dołączył 105-konny silnik benzynowy o pojemności niecałego litra i diesel 1.6 MultiJet o tej samej mocy.

500L nie będzie mieć łatwego życia w segmencie miejskich minivanów. Najgroźniejszy rywal w postaci Forda B-Maxa, od kilku miesięcy stara się przekonać klientów do kupienia auta z przesuwnymi drzwiami tylnymi i brakiem środkowego słupka. C3 Picasso wkrótce zostanie zmodernizowany, ale i tak kusi ceną i przestronnym wnętrzem. Fiat stawia na atrakcyjny design i małe, z założenia oszczędne silniki. Czy taka strategia przyniesie sens? Po wynikach sprzedaży, widać, że tak. Plany dotyczące Polski przewidują kilkaset egzemplarzy rocznie w rękach nowych nabywców.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025