Fiat 126p Bis 1400 Turbo

None

Obraz

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Bis z silnikiem 1.4 Turbo wzbudza zachwyt nawet na parkingu. Natomiast "Kaszlak" pędzący efektownym poślizgiem oraz z założoną kontrą, staje się łakomym kaskiem dla pasjonatów motoryzacji uzbrojonych w aparaty fotograficzne oraz kamery. Nadwozie oraz zawieszenie jest na tyle sztywne, że w przypadku bardzo dynamicznej jazdy, przednie koło może oderwać się od nawierzchni. (fot. Damian Cyganik, www.harakiri.prv.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Trzecie drzwi były seryjnym wyposażeniem modelu Bis. W zmodyfikowanym pojeździe okazują się bardzo przydatne, ponieważ w znacznym stopniu ułatwiają dostęp do jednostki napędowej. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Poszerzenia nadkoli zostały płynnie wkomponowane w linię karoserii, przez co sprawiają wrażenie standardowych. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

W celu wykonania efektownego piruetu wystarczy wykonać lekki ruch kierownicą oraz zdecydowanie dodać gazu. Jednak wyprowadzanie Malucha z nieplanowanych poślizgów nie należy do najłatwiejszych, ponieważ krótki rozstaw osi zmniejsza do minimum czas na wykonanie kontry kierownicą. Chwila spóźnienia kończy się najczęściej obrotem wokół własnej osi. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

14-calowe koła szczelnie wypełniają nadkola. Dzięki poszerzonym błotnikom, rozstaw kół mogł być zwiększony względem seryjnego Fiata 126p - przepisy zabraniają, by koło wystawało poza obrys karoserii. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Wykonanie widowiskowego "bączka" nie stanowi najmniejszego problemu dla Bisa wyposażonego w 140 konny silnik. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Otwory w przednim pasie doprowadzają powietrze do chłodnicy. Efektem prac nad samochodem są również dwa wloty na masce oraz nieco szersze błotniki. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

14-calowe alufelgi o szerokości 5,5 cala pochodzą z usportowionej wersji Seata Ibizy pierwszej generacji. Duże koła mieszczą się w nadkolu, dzięki zastosowaniu opon o profilu 50. Przednie opony mają szerokość 175 mm, tylne - 185 mm. (fot. www.autogargas.pl)

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka