Fiat 126p Bis 1400 Turbo
None
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
Bis z silnikiem 1.4 Turbo wzbudza zachwyt nawet na parkingu. Natomiast "Kaszlak" pędzący efektownym poślizgiem oraz z założoną kontrą, staje się łakomym kaskiem dla pasjonatów motoryzacji uzbrojonych w aparaty fotograficzne oraz kamery. Nadwozie oraz zawieszenie jest na tyle sztywne, że w przypadku bardzo dynamicznej jazdy, przednie koło może oderwać się od nawierzchni. (fot. Damian Cyganik, www.harakiri.prv.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
Trzecie drzwi były seryjnym wyposażeniem modelu Bis. W zmodyfikowanym pojeździe okazują się bardzo przydatne, ponieważ w znacznym stopniu ułatwiają dostęp do jednostki napędowej. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
Poszerzenia nadkoli zostały płynnie wkomponowane w linię karoserii, przez co sprawiają wrażenie standardowych. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
W celu wykonania efektownego piruetu wystarczy wykonać lekki ruch kierownicą oraz zdecydowanie dodać gazu. Jednak wyprowadzanie Malucha z nieplanowanych poślizgów nie należy do najłatwiejszych, ponieważ krótki rozstaw osi zmniejsza do minimum czas na wykonanie kontry kierownicą. Chwila spóźnienia kończy się najczęściej obrotem wokół własnej osi. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
14-calowe koła szczelnie wypełniają nadkola. Dzięki poszerzonym błotnikom, rozstaw kół mogł być zwiększony względem seryjnego Fiata 126p - przepisy zabraniają, by koło wystawało poza obrys karoserii. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
Wykonanie widowiskowego "bączka" nie stanowi najmniejszego problemu dla Bisa wyposażonego w 140 konny silnik. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
Otwory w przednim pasie doprowadzają powietrze do chłodnicy. Efektem prac nad samochodem są również dwa wloty na masce oraz nieco szersze błotniki. (fot. www.autogargas.pl)
Fiat 126p Bis 1400 Turbo
14-calowe alufelgi o szerokości 5,5 cala pochodzą z usportowionej wersji Seata Ibizy pierwszej generacji. Duże koła mieszczą się w nadkolu, dzięki zastosowaniu opon o profilu 50. Przednie opony mają szerokość 175 mm, tylne - 185 mm. (fot. www.autogargas.pl)