Fiat 126p Bis 1400 Turbo

None

Obraz

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Bis z silnikiem 1.4 Turbo wzbudza zachwyt nawet na parkingu. Natomiast "Kaszlak" pędzący efektownym poślizgiem oraz z założoną kontrą, staje się łakomym kaskiem dla pasjonatów motoryzacji uzbrojonych w aparaty fotograficzne oraz kamery. Nadwozie oraz zawieszenie jest na tyle sztywne, że w przypadku bardzo dynamicznej jazdy, przednie koło może oderwać się od nawierzchni. (fot. Damian Cyganik, www.harakiri.prv.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Trzecie drzwi były seryjnym wyposażeniem modelu Bis. W zmodyfikowanym pojeździe okazują się bardzo przydatne, ponieważ w znacznym stopniu ułatwiają dostęp do jednostki napędowej. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Poszerzenia nadkoli zostały płynnie wkomponowane w linię karoserii, przez co sprawiają wrażenie standardowych. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

W celu wykonania efektownego piruetu wystarczy wykonać lekki ruch kierownicą oraz zdecydowanie dodać gazu. Jednak wyprowadzanie Malucha z nieplanowanych poślizgów nie należy do najłatwiejszych, ponieważ krótki rozstaw osi zmniejsza do minimum czas na wykonanie kontry kierownicą. Chwila spóźnienia kończy się najczęściej obrotem wokół własnej osi. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

14-calowe koła szczelnie wypełniają nadkola. Dzięki poszerzonym błotnikom, rozstaw kół mogł być zwiększony względem seryjnego Fiata 126p - przepisy zabraniają, by koło wystawało poza obrys karoserii. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Wykonanie widowiskowego "bączka" nie stanowi najmniejszego problemu dla Bisa wyposażonego w 140 konny silnik. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

Otwory w przednim pasie doprowadzają powietrze do chłodnicy. Efektem prac nad samochodem są również dwa wloty na masce oraz nieco szersze błotniki. (fot. www.autogargas.pl)

/ 8Fiat 126p Bis 1400 Turbo

Obraz

14-calowe alufelgi o szerokości 5,5 cala pochodzą z usportowionej wersji Seata Ibizy pierwszej generacji. Duże koła mieszczą się w nadkolu, dzięki zastosowaniu opon o profilu 50. Przednie opony mają szerokość 175 mm, tylne - 185 mm. (fot. www.autogargas.pl)

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025