Fiat 124 Spider

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

/ 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

10 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

11 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

12 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

13 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

14 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

15 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

16 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

17 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

18 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

19 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

20 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

21 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

22 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

23 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

24 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

25 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

26 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

27 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

28 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

29 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

30 / 30Dobra włoska robota

Obraz
© Tomasz Budzik

Jeśli czerpać, to od najlepszych. Wiele wskazuje na to, że właśnie takie przekonanie wpłynęło na decyzję o reanimacji modelu 124 Spider we współpracy z Japończykami. Podstawą do stworzenia nowego wcielenia włoskiego klasyka był bowiem samochód roku 2016 i najlepiej sprzedający się roadster w historii motoryzacji.

Fiat 124 Spider to legendarne auto sportowo-rekreacyjne, które było produkowane od 1966 do 1985 roku. Oryginał osobiście zaprojektował Sergio Pininfarina i trzeba przyznać, że ostre rysy tego nieco wiekowego już samochodu do dziś przyspieszają bicie serca. Nie w urodzie tkwiła jednak cała siła tego modelu. Jego atutem był też doskonały - w swojej kategorii - silnik zaprojektowany przez inżyniera Ferrari. Zmierzenie się z takim dziedzictwem nie było łatwym zadaniem. Czy Fiat podołał?

Nowe wcielenie 124 Spider powstało w ścisłej współpracy z Japończykami i jest bliskim krewnym Mazdy MX-5. Fanom wiatru we włosach, tylnego napędu i rozsądnych cen tego modelu przedstawiać nie trzeba. Na przestrzeni lat kolejne generacje roadstera z Kraju Kwitnącej Wiśni zyskały setki tysięcy miłośników i zadowolonych klientów, a jego najnowszej generacji przyznano tytuł światowego samochodu roku. Fiat nie poprzestał jednak na podmianie logo. Zmiany, jakie azjatyckiemu pierwowzorowi zafundowali inżynierowie włosko-amerykańskiego koncernu, są znacznie głębsze.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy