Ferrari 575 GTZ
None
Ferrari 575 GTZ
Tylna część karoserii jest znacznie bardziej efektowna niż w Ferrari 575.
Ferrari 575 GTZ
Wlot powietrza był charakterystyczny zarówno dla Ferrari 250 GTZ, jak i 575 Maranello.
Ferrari 575 GTZ
Skojarzenia z Ferrari 612 Scaglietti wywołują przednie reflektory. Jest to jednak zupełnie inny samochód.
Ferrari 575 GTZ
Dwukolorowa karoseria była podyktowana względami historycznymi - oryginał również miał jaśniejszy dach.
Ferrari 575 GTZ
Yoshiyuki Hayashi zwrócił się do Zagato z prośbą o przebudowanie posiadanego Ferrari 575. Z pewnością nie żałuje wydanych setek tysięcy dolarów, tym bardziej że auto powstało w ilości dwóch egzemplarzy...
Ferrari 575 GTZ
Projektowanie bolidu rozpoczynano od dobrania oświetlenia. Tylne jest jeszcze bardziej efektowne od zastosowanego w przednim pasie.
Ferrari 575 GTZ
Zagato nie zdecydowało się na montaż chromowanych ozdobników, co wyszło na dobre urodzie Ferrari.
Ferrari 575 GTZ
Proporcje samochodu Gran Turismo w najczystszej formie - długa maska, niewielka kabina i krótki kufer.
Ferrari 575 GTZ
Modelem 575 GTZ firma Zagato uczciła w najlepszy z możliwych sposobów 50 rocznicę Ferrafi 250 GTZ. Oczywiście klasyczny model także pochodzi z desek kreślarskich mediolańskiej grupy.
Ferrari 575 GTZ
Gdyby zdecydowano się na montaż szprychowych felg, podobieństwo do pierwowzoru byłoby jeszcze większe...
Ferrari 575 GTZ
12-cylindrowa maszynownia skryta pod przednią klapą jest nie mniej piękna, niż karoseria.
Ferrari 575 GTZ
Neoklasyczny bolid Zagato powstał w oparciu o mechanikę Ferrari 575 Maranello. Nie potrzeba długich dyskusji, by stwierdzić, że pod względem stylistyki znacznie przewyższa model bazowy.