Ferrari 488 Spider

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

/ 7Prędkość bez dachu

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak w przypadku 488 GTB, za napęd odpowiada turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który dostarcza 670 KM. Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w 3 sekundy, a dwa razy większą prędkość w 8,7 s. Dzięki wzmocnieniom z 11 różnych stopów, Spider posiada taką samą sztywność nadwozia jak wersja zamknięta i jest o 23 proc. bardziej sztywna od poprzednika. Producent poinformował, że dzięki tym zabiegom 488 z otwieranym dachem jest tylko 50 kg cięższe od modelu GTB, a do tego o 10 kg lżejsze od 458 Spider.

Nowy model jest też najbardziej wydajnym aerodynamicznie modelem w historii włoskiej marki. Tył samochodu został zaprojektowany z myślą o odpowiednim przepływie powietrza i dostarczeniu go do komory silnika. Sam spoiler przeniesiona natomiast z wersji coupe.

Ferrari twierdzi, że składany sztywny dach nie tylko jest bardziej praktyczny, ale cała jego konstrukcja jest o 25 kg lżejsza niż w przypadku, gdyby wykonać go z materiału. Otwieranie i zamykanie go zajmuje 14 s.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka