Ferrari 488 GTB

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

/ 9Ferrari 488 GTB

Obraz
© zdjęcie producenta

Gdy Ferrari prezentuje nowe auto, wśród fanów tej marki oraz jej klientów, widać wyraźne poruszenie. Nie inaczej jest w przypadku nowego 488 GTB, które zastępuje 458 Italia czyli model będący dużym sukcesem Włochów.

Tak naprawdę mamy tutaj jednak do czynienia z nieco poważniejszym faceliftingiem. 488 GTB w dużej mierze bazuje bowiem na wspomnianym 458. Stosunkowo mocno różni się jednak od niego z wyglądu. Według niektórych osób, nowość z Maranello jest teraz trochę bardziej wulgarna od poprzednika. Patrząc na te zdjęcia, można też dojść do wniosku, że przód przypomina odrobinę ten z LaFerrari.

Część pasjonatów oraz klientów z pewnością uzna, że to nie wygląd jest najistotniejszą zmianą. 488 GTB wyposażono bowiem w 3,9-litrowy silnik V8 o mocy 670 KM, który wspomagają dwie turbiny. To duża nowość, ponieważ doznania z jazdy takim motorem są inne niż w przypadku jednostek wolnossących (taka była montowana w 458). Ferrari obiecuje, że 488 GTB rozpędzi się do 100 km/h w 3 sekundy, a 200 km/h osiągnie w 8,3 s.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka