Ferrari 458 Speciale A 

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

10 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

11 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

12 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka