Ferrari 458 Speciale A 

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

/ 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

10 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

11 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

12 / 12Najmocniejszy kabriolet włoskiej marki

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

W Paryżu zadebiutowało Ferrari 458 Speciale A, czyli kabriolet w ekstremalnej wersji o mocy 605 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 540 Nm. Obok podniesienia osiągów 4,5-litrowego silnika V8, inżynierowie zadbali też o poprawę właściwości jezdnych i zmniejszenie masy samochodu.

Najmocniejsze Ferrari bez dachu osiąga 100 km/h w zaledwie 3,0 s, a rozpędzenie do 200 km/h zajmuje 9,5 s. 458 Speciale A jest w stanie pokonać tor Fiorano w czasie 1:23,05. Włoska marka chwali się też, że jest to najbardziej wydajny aerodynamicznie kabriolet w ich historii. O komfort jazdy przy gorszej pogodzie zadba składany w 14 s sztywny dach wykonany z aluminium. Cały samochód waży 1340 kg, czyli o 50 kg więcej niż coupe.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła