Ferrari 360 Modena
None
Ferrari 360 Modena
Trzy Ferrari 360 Modena wystartują w Rage-Race 2009. Zobaczcie sesję włoskich piękności.
360 Modena
Jak wygląda Ferrari każdy dobrze wie. Ma być niskie, szerokie i czerwone. Podobnie jak to, że jest piekielnie drogie i szybkie.
360 Modena
Jak Ferrari Modena jest szybkie nie każdy ma przyjemność się przekonać.
360 Modena
W naszym kraju jest niestety zbyt mało miejsc do rozpędzenia takiej maszyny.
360 Modena
Mieliśmy możliwość sprawdzić na własnej skórze co potrafią czerwone diabły ze słonecznej Italii.
360 Modena
Trzy sztuki włoskiej piękności, dzięki Martini Polska trafiły w nasze ręce.
360 Modena
Pojechaliśmy nimi na lotnisko aeroklubu w Pruszczu Gdańskim, gdzie bez kłopotu można było wycisnąć z nich wszystko co się da.
360 Modena
Od momentu startu, do przekroczenia pierwszej setki mija niewiele ponad 4 sekundy.
360 Modena
Podczas jazdy z wciśniętym pedałem gazu do samej podłogi auto potrafi spalić nawet 30 litrów paliwa na 100 km.
360 Modena
Pod tylną szybą Modeny, na pokaz został wystawiony ważący niewiele ponad 180kg silnik. Dzieło włoskiej myśli technicznej bez turbo, z zaledwie 3,6l produkuje moc równą 400KM. Dla porównania, zachowując te proporcje litrowy silnik musiałby dysponować aż 112KM. Prędkość maksymalna tej włoskiej strzały oscyluje w okolicy 300km/h.
360 Modena
Ferrari to jednak nie tylko silnik. O dziwo auto ma całkiem spory bagażnik o pojemności 220litrów.
360 Modena
Wnętrze pojazdu budzi mocno mieszane uczucia. Z jednej strony wysokiej jakości skóry, piękne detale, aluminium.
360 Modena
Z drugiej zaś strony bez kłopotu można znaleźć elementy, którym, delikatnie mówiąc co nieco brakuje. Chociażby daszki przeciwsłoneczne, wyglądające jakby robiono je w pośpiechu.
360 Modena
Wszystkie elementy zarówno dobre jak i te złe przyćmiewa jeden - dźwięk silnika.
360 Modena
360 Modena
Niestety dźwięk motoru to nie tylko zaleta. Sposób jego zamocowania, zaraz za kabiną oraz izolacja, jedynie tworzywem pleksi powoduje, że dłuższa jazda może stać się udręką.
360 Modena
360 Modena
Przejazd przez wyższe progi zwalniające jest niemożliwa za względu na niskie zawieszenie pojazdu.
360 Modena
360 Modena
Pomijając jednak wszystkie niedogodności i zalety tego samochodu, jest on już legendą.
360 Modena
I nic, ani nikt nie jest w stanie spowodować, że przestaniemy nagle marzyć o czerwonym samochodzie z logiem czarnego konia na żółtym tle.