1 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Jakie to uczucie wygrać z pięcioma rywalami?
2 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Tylko trzy zespoły - Ferrari, Minardi oraz Jordan, przystąpiły do rywalizacji o Grad Prix USA na torze w Indianapolis. Reszta zespołów korzysta z opon francuskiej firmy Michelin, które zawiodły podczas treningów - nie wytrzymywały przeciążeń na owalnej części toru w Indianapolis. Właściciele drużyn, ze względów bezpieczeństwa, domagali się ustawienia dodatkowej szykany przed najszybszym odcinkiem toru.<br><br>Na kilka godzin przed wyścigiem Michelin potwierdził, że ze względów bezpieczeństwa nie pozwoli, przy aktualnej konfiguracji toru, wystartować swym ekipom na oponach stosowanych podczas kwalifikacji.
3 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Renault (na zdjęciu),Toyota, McLaren-Mercedes, Williams-Honda, BAR-Honda, Sauber-Petronas i Red Bull-Cosworth – te ekipy zbojkotowały GP USA.
4 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Opony Bridgestone okazały się bardziej wytrzymałe.
5 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Tylko trzy zespoły rywalizowały w USA, to było żenujące.
6 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Rywalizacja na torze była niespotykana...
8 / 8<b><a href=http://www.sport.wp.pl/kat,1775,wid,7433248,wiadomosc.html>Formuła 1: Grand Prix USA</b></a><br>Miechael i Michelin - dwa najczęściej wymieniane słowa w kontekscie tegorocznego GP USA.