Edo Maserati MC12 Corsa

None

Obraz

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

/ 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

10 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

11 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

12 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

13 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

14 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

15 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

16 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

17 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

18 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

19 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

20 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

21 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

22 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

23 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

24 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

25 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

26 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

27 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

28 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

29 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

30 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

31 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

32 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

33 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

34 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

35 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

36 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

37 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

38 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

39 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

40 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

41 / 41Edo Maserati MC12 Corsa

Obraz

Bolid z trójzębem Maserati na masce powstał, by włoska firma mogła homologować maszynę do wyścigów serii FIA GT. Sześciolitrowy silnik V12 o mocy 755 KM czyni z wozu prawdziwy postrach szos. Sprint do „setki” trwa poniżej 3 sekund, 200 km/h pojawia się na liczniku po 6 sekundach od startu, a maksymalnie można uzyskać 326 km/h. Okazuje się, że nawet takie monstrum można poddać tuningowi. Firma Edo Competition zdecydowała się na wymianę zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, by Maserati jeszcze precyzyjniej i szybciej pokonywało zakręty. Głośniejszy wydech oraz ostrzejsze hamulce dbają o wrażenia znane do niedawna tylko z torów wyścigowych...

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro